Бізнес послуги в Миколаєві
Телефонные продажи, поиск клиентов, телемаркетинг в Миколаєві
Контакт-центр ТзОВ «УНІКОЛЛ» висловлює Вам свою повагу і пропонує Вам використати наші можливості для досягнення економічного зростання і процвітання Вашої компанії. Використання послуг контакт-центру — це зменшення фінансових витрат компанії, заощадження часу на основні і перспективні види діяльності, та отримання в розпорядження цілодобового інтерактивного інформаційного центру, за рахунок злиття сучасних телекомунікаційних та комп’ютерних технологій.
Послуги, які надаються контакт-центром:
Обробка вхідних дзвінків (гарячі та інформаційні лінії):
- організація інформаційно-довідкової служби , обробка скарг, пропозицій, рекламацій;
- служба заказів;
- лінія підтримки компанії її бренду та товарів;
- цілодобова клієнтська служба;
- організація і проведення телеголосувань.
Обробка вихідних дзвінків:
- інформування та робота з діючими клієнтами; - прямі продажі товарів та послуг по телефону;
- анкетування та опитування;
- актуалізація, ввід, формування та оновлення баз даних;
- моніторинг з ціллю перевірки якості роботи працівників;
- крос- продажі;
- master- дзвінки та експрес- дослідження.
Директ- маркетинг:
- телемаркетинг;
- масові розсилки FAX, E-mail, SMS;
- комплексне доведення інформації.
Послуги автоінформатора:
- IVR – інтерактивні послуги вхідного зв'язку;
- IVM - інтерактивні послуги вихідного зв'язку.
Колекторські послуги:
- актуалізація баз даних боржників;
- досудові інформаційно-роз`яснювальні процедури стягнення проблемних заборгованостей;
- облік та обробка виконаних платежів.
Віртуальний офіс:
- віртуальній секретар( адміністратор, менеджер)
Інформаційне забезпечення
Оренда робочого місця
Інтернет — магазин:
- в оренду;
- в подарунок.
Перелік перспективних послуг:
- довідково-інформаційна служба;
- кур'єрська служба;
- офіс та конференц-зал в оренду
Переваги, які Ви отримаєте разом з нашими послугами:
- економія людських ресурсів і інших витрат, за рахунок того, що контакт-центр обслуговує аналогічну кількість дзвінків меншою кількістю агентів;
- контакт-центр може організувати оперативний збір та передачу будь якої інформації по телефону в автоматичному чи напівавтоматичному режимі;
- підвищення ступеню задоволеності клієнтів за рахунок швидкої і коректної реакції співробітників на їх запити;
- детальний статистичний звіт про проведену роботу контакт-центра з можливістю деталізації(за часом, послугою, географічною приналежністю, і інше). Web: [www.1callcentre.com][1]
E-mail: [unicall@1callcentre.com][2]
[1]: http://www.1callcentre.com
[2]: mailto:unicall@1callcentre.com
Дії з оголошенням #170356
Поділіться з друзями і знайомими
Поділіться оголошенням Телефонные продажи,поиск клиентов,телемаркетинг з друзями, знайомими, потенційними клієнтами, використовуйте для цього соціальні мережі, месенджери. Це додасть оголошенню популярності і ефект багаторазово підвищиться.
Збережіть або повідомте про порушення
Климов Сергей
- На сайті з: 15.02.2011
- Активність: 24.06.2011
- Николаев
Поради з безпеки
- Познайомтеся з продавцем в публічному місці
- Перевірте товар перед покупкою
- Сплачуйте лише після того як переконаєтеся, що товар відповідає опису і вашим вимогам
- Бажано провести операцію при свідках
QR-код сторінки
Поділіться QR-кодом в соціальних мережах, чатах, месенджерах щоб ваші знайомі, потенційні клієнти відкрили ваше оголошення на своїх смартфонах.