Украина
Змінити
Змінити

Телефонные продажи, поиск клиентов, телемаркетинг в Миколаєві

Контакт-центр ТзОВ «УНІКОЛЛ» висловлює Вам свою повагу і пропонує Вам використати наші можливості для досягнення економічного зростання і процвітання Вашої компанії. Використання послуг контакт-центру — це зменшення фінансових витрат компанії, заощадження часу на основні і перспективні види діяльності, та отримання в розпорядження цілодобового інтерактивного інформаційного центру, за рахунок злиття сучасних телекомунікаційних та комп’ютерних технологій.
Послуги, які надаються контакт-центром:
Обробка вхідних дзвінків (гарячі та інформаційні лінії):
- організація інформаційно-довідкової служби , обробка скарг, пропозицій, рекламацій;
- служба заказів;
- лінія підтримки компанії її бренду та товарів;
- цілодобова клієнтська служба;
- організація і проведення телеголосувань.

Обробка вихідних дзвінків:
- інформування та робота з діючими клієнтами; - прямі продажі товарів та послуг по телефону;
- анкетування та опитування;
- актуалізація, ввід, формування та оновлення баз даних;
- моніторинг з ціллю перевірки якості роботи працівників;
- крос- продажі;
- master- дзвінки та експрес- дослідження.
Директ- маркетинг:
- телемаркетинг;
- масові розсилки FAX, E-mail, SMS;
- комплексне доведення інформації.
Послуги автоінформатора:
- IVR – інтерактивні послуги вхідного зв'язку;
- IVM - інтерактивні послуги вихідного зв'язку.

Колекторські послуги:
- актуалізація баз даних боржників;
- досудові інформаційно-роз`яснювальні процедури стягнення проблемних заборгованостей;
- облік та обробка виконаних платежів.

Віртуальний офіс:
- віртуальній секретар( адміністратор, менеджер)

Інформаційне забезпечення

Оренда робочого місця
Інтернет — магазин:
- в оренду;
- в подарунок.

Перелік перспективних послуг:
- довідково-інформаційна служба;
- кур'єрська служба;
- офіс та конференц-зал в оренду

Переваги, які Ви отримаєте разом з нашими послугами:

- економія людських ресурсів і інших витрат, за рахунок того, що контакт-центр обслуговує аналогічну кількість дзвінків меншою кількістю агентів;
- контакт-центр може організувати оперативний збір та передачу будь якої інформації по телефону в автоматичному чи напівавтоматичному режимі;
- підвищення ступеню задоволеності клієнтів за рахунок швидкої і коректної реакції співробітників на їх запити;
- детальний статистичний звіт про проведену роботу контакт-центра з можливістю деталізації(за часом, послугою, географічною приналежністю, і інше). Web: [www.1callcentre.com][1]
E-mail: [unicall@1callcentre.com][2]


[1]: http://www.1callcentre.com
[2]: mailto:unicall@1callcentre.com

Тип оголошення:
Послуги, пропоную
Торг:
доречний

Дії з оголошенням #170356

Поділіться з друзями і знайомими

Поділіться оголошенням Телефонные продажи,поиск клиентов,телемаркетинг з друзями, знайомими, потенційними клієнтами, використовуйте для цього соціальні мережі, месенджери. Це додасть оголошенню популярності і ефект багаторазово підвищиться.

Збережіть або повідомте про порушення